Головна »
СОНЕТ В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ І СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУР Програма курсу за вибором. 10 (11) клас Автори: С. П. Паламар, старший науковий співробітник лабораторії літе
...
Читати далі »
|
УКРАЇНСЬКА ФАНТАСТИЧНА ПРОЗА Програма факультативного курсу. 10-11 класи Автор: Н.М. Логвіненко, старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки АПН України, кандид ... Читати далі » |
ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА В КОНТЕКСТІ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ Програма курсу за вибором. 10 (11) клас Автори: Т.О. Яценко, завідуюча лабораторією літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат пе ... Читати далі » |
|
|
...
Читати далі »
|
Українська література У 2012-2013 навчальному році вивчення української літератури в 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів здійснюватиметься за програмою, затвердженою Міністерством: Українська література. 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів/ Автори Р.В.Мовчан, Н.В.Левчик, О.А.Камінчук, М ... Читати далі » |
Українська мова У 2012-2013 навчальному році вивчення української мови у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів здійснюватиметься за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (лист №1/11-6611 від 23.12.2004 року): Українська мова. 5-12 класи /Автори Г.Т.Шелехова, В.І.Тихоша, А.М.Корольчук, В.І. Новосьолова, Я ... Читати далі » |
Форми позакласної роботи Позакласна робота, яку провдять учителі, надзвичайно різноманітна. Так, скажімо, велике освітньо-виховне значення мають літературні гуртки або секції художнього читання, драматичні, літературознавчі, творчі, літературно-краєзнавчі тощо. Форми позакласної робо ... Читати далі » |
Проектування й розроблення бази даних "Класний керівник" засобами MS Access Для прийняття обґрунтованих та ефективних рішень у виробничій діяльності, в управлінні економікою і в політиці сучасний фахівець повинен уміти за допомогою комп'ютерів і засобів зв'язку одержувати,
...
Читати далі »
|
Функції навчальних завдань на уроках рідної мови та умови їх реалізації Навчальні цілі уроку рідної мови подаються учням через зміст навчальних завдань і реалізуються в процесі їх виконання. Система завдань є способом управління теоретичною та навчально-практичною діяльністю учнів і спрямована на реалізацію комплексу навчально-ви
...
Читати далі »
|
Різноманітність не самоціль
Організація навчальної діяльності з рідної мови існує не сама для себе, а щоб забезпечити оволодіння учнями змістом навчального матеріалу, реалізацію комплексу навчальних цілей, які стоять перед навчальним процесом... Останнім часом багато говорять про організацію на уроках різноманітних видів діяльності. Така орієнтація веде до того, що різноманітність стає самоціл ... Читати далі » |
Прийоми аналізу художнього твору Практична реалізація аналізу художнього твору на уроках літератури здійснюється не лише за допомогою методів викладання. форм роботи, а й методичних прийомів, які можуть надавати одним і тим же методам індивідуального забарвлення. Прийоми аналізу художнього твору ґ<
...
Читати далі »
|
Вивчення мови художнього твору Однією з найважливіших ланок у вивченні літературного твору є розгляд ідейно-естетичної функції його мови як засобу творення художніх образів. Аналіз мови художнього твору в школі часом зводиться до перерахування окремих поетичних засобів, розгляду тропів. На уроках літератури нерідко можна почути, що т ... Читати далі » |
Організація самостійного вивчення учнями матеріалу за підручниками Самостійне вивчення матеріалу за підручником здійснюється за допомогою різного роду завдань. Ці завдання можуть бути дуже різноманітними за складом виконуваних дій і за ступенем самостійності учнів. Так, вивчення матеріалу за підручником може включати: ... Читати далі » |
Шляхи аналізу художнього твору Художній твір - багатогранне явище, до якого можна підходити з різних сторін. Навіть одни і той же епізод, образ, одна і та ж художня деталь може розглядатися під різним кутом зору. Так, вступ до твору М.Коцюбинського "Дорогою ... Читати далі » |
Уроки мови - уроки словесності Мова є першоджерелом літератури, без мови література не може ні існувати, ні розвиватися. Посилення зв'язків у вивченні мови та літератури завжди сприяє вихованню в школярів свідомого ставлення до мови, стимулює інтерес учителя й учнів до спільної діяльності, посилює мотиваційне забезпечення навчаль ... Читати далі » |
Методика вивчення байки Байка — це алегорична розповідь повчального характеру, художній твір, який, малюючи життя тварин, птахів, риб, засуджує вчинки, що трапляються в людей. Ця умовність стає зрозумілою, коли учні прочитують мораль. Отже, персонажами
...
Читати далі »
|
Методика вивчення вірша Особливу складність являє собою навчання учнів читати і розуміти вірші. При цьому увагу зосереджуємо на:
•& ... Читати далі » |