Головна »
Зміст та дидактична структура уроку читання (на вивчення прозового твору), методичний коментар
...
Читати далі »
|
Техніка мовлення. Формування навичок виразного читання в учнів Виразність - найслабше місце в розвитку навички читання. Вимога "читай виразно" виконується учнями по-різному: з помилковою інтонацією, з викрикуванням, підвищенням тону і т.п. Потребують подальшого дослідження питання обсягу та змісту роботи з виразного читання в умовах навчаль ... Читати далі » |
Розвиток зв'язного мовлення учнів на уроках читання Головним завданням уроків читання є «формувати й розвивати мовленнєві уміння та навички, провідною з яких є повноцінна навичка читання». Наступні завдання уроку читання — «формувати повноцінне ... розуміння, відтворення... художньо-пізнавального тексту; розвивати емоційну й почуттєву сфери ... Читати далі » |
Словникова робота на уроках читання Словникова робота в зв'язку з читанням сприяс глибокому усвідомленню змісту навчального тексту, його ідейної спрямованості, є важливим видом роботи з розвитку мовлення учнів. У процесі читання діти відчувають багатство української мови, ї
...
Читати далі »
|
Вивчення стану навичок читання Щоб з'ясувати, де причини відставання і як допомогти учням в оволодінні навичкою читання, необхідно постійно й об'єктивно перевіряти протягом навчального року стан навичок читання в учнів класу. Звичною стала увага до таких якостей читання, як
...
Читати далі »
|
Розвиток техніки читання
Питання про техніку читання є одним з головних у початкових класах. Від уміння читати залежать успіхи в навчанні і вихованні учнів, розвиток їх грамотності. У початкових класах учень має навчитись (в тому числі той, у кого уповільнене мислення, обмежені здібності) читати свідомо, швидко у відповідності з програмними вимогами, правильно.
... Читати далі » |
Особливості проведення уроків читання. Організація первинного читання 1. Вирішальну роль у читанні відіграють зорові відчуття: оптичний образ слова викликає відповідну звукову реалізацію. На швидкість здійснення зв'язку буква — звук впливає перш за все ступінь знайомст
...
Читати далі »
|
Організація мовленнєвої діяльності Завдання уроків читання. Програмні вимоги Читання
...
Читати далі »
|
Найпоширеніші способи пояснення незрозумілих слів Існують різні способи пояснення незрозумілих слів. Найпоширеніші з них такі: Описове пояснення лексичного значення слова, наприклад: фойє - це приміщення, зал у театрі, кінотеатрі, в цирку, де можуть перебувати глядачі перед початком вистави, а також під час антракту. Користуючись описовим поясненням з допомогою ... Читати далі » |
Формування в учнів теоретико-літературних понять Щоб глибоко усвідомлювати створені письменником художні образи, тонко відчувати поетичну ідею, необхідно знати мову мистецтва, його специфіку. Учні знайомляться з окремими теоретичними поняттями принагідно у зв'язку з вивченням художніх творів. Відбір цих понять проводиться з урахуванням того, якою мірою знайомство з ними потрібне школярам на певному етапі їх літературної освіти. ... Читати далі »
Категория: Вивчення теорії літератури |
Просмотров: 11926 |
Добавил: ychitel |
Дата: 06.04.2012
| Комментарии (0)
|
|
Українська орфографія. Орфографічні помилки
|
Письмові роботи контрольного характеру Найчастіше вживаним засобом письмової перевірки знань і умінь з мови є диктант. На це є вагомі причини об'єктивного і суб'єктивного характеру. Текст для диктанту добирати порівняно легко; записують усі одне і те ж, тому екзаменатор може встановити не тільки абсолютну грамотність кожного з екзаменованих, але й відносну, взяту із зіставлення всіх робіт; диктанти перевіряти незр ... Читати далі » |
Критерії оцінки мовного розвитку Мова - явище багатогранне і багатофункціональне. Складається вона з окремих елементів (мовних одиниць), пов'язаних між собою: звуки, частини слова (морфеми), слова, форми слів, словосполучення, прості і складні речення, групи речень, що виражають певний зміст у зв'язному висловлюванні. Усі вони в тій чи іншій мірі забезпечують в ... Читати далі » |
...
Читати далі »
|