Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 394 Показано матеріалів: 271-300 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 13 14 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота містить 60 запитань з тем "О.Кобилянська", "В.Стефаник", кожне з яких потребує відповіді "так" або "ні". |
12 тестів і 12 запитань кросворду. |
Орфограми: "Правопис префікса пере-", "Правопис префікса при-", "Правопис префікса роз-", "Вживання Ь", "Ненаголошені е - и у префіксі, корені", "Ненаголошені е (є) - и (ї) в закінченнях дієслів", "Написання частки НЕ з різними частинами мови". Пунктограми: "Кома між частинами складнопідрядного речення", "Розділові знаки між однорідними членами речення", "Кома при відокремленому додатку", "Кома при вставних словах", "Кома при відокремлених означеннях", "Двокрапка у безсполучниковому складному реченні", "Кома при відокремлених обставинах". |
В основі п'єси лежить народна «Пісня про шандаря». Широка насиченість п'єси українським фольклором є одним із найважливіших художніх засобів драматурга, завдяки чому автор створив реалістичну народну драму. |
На уроці учні повторюють відомості про частини мови. |
На уроці діти розглядають таблиці про види мовленнєвої діяльності, стилі і типи мовлення, виконують вправи на закріплення матеріалу. |
На уроці розглядаються вислови про мову, учні розкривають значення мови у суспільстві через виконання творчих робіт й усні висловлювання, розв'язують кросворди. |
Коротко про системи віршування, віршові розміри, рими, строфи. |
Коротко про літературні течії і напрями, перелік представників української літератури. |
Продовження уроку про історичні витоки літератури. Представлена пізнавальна інформація про давню глиняну бібліотеку Ашшурбанапала, Некрономікон, єгипетську Книгу мертвих, Біблію диявола тощо. |
Цікавий урок з презентацією про виникнення висьма, види матеріалу, який використовувало людство для збереження інформації, форми книг. Є показ виготовлення папірусу як матеріалу для записів. Презентацію можна завантажити з розділу "Презентації, фільми, аудіо". |
Контрольна робота з тем «М.Коцюбинський», «В.Самійленко», «Леся Українка» представлена у вигляді кросворду з 36 запитань, серед яких є перевірка вивчених творів напам'ять, знання змісту текстів, вміння учнями визначати художні особливості творів, видів римування, рим, строфічної будови поезій тощо. |
Що може бути цікавішим самому проілюструвати казку? Школярі із задоволенням виконуватимуть самостійну роботу, розфарбовуючи малюнок до казки, а вчителі перевірять, наскільки точно учні запам'ятали текст "Фарбований Лис" Івана Франка. |
На уроці п'ятикласники знайомляться з відомостями про Івана Франка, розв'язуючи тести. Цікавою формою розуміння прочитаного тексту оповідання "Грицева шкільна наука" є домашнє завдання у вигляді розмальовок. |
Урок з використанням презентації, яку можна переглянути і завантажити з розділу "Презентації, фільми, аудіо". Презентація знайомить п'ятикласників з короткими відомостями про Т.Шевченка. Користуючись кросвордами, учні самостійно опрацьовують статтю "Тарас Шевченко" з підручника. Цікавою формою перевірки розуміння учнями прочитаного тексту вірша "Сон" є складання таблиці кольорових асоціацій. |
Урок наочно розкриває поняття про експресіонізм, його ознаки на матеріалі картин відомих художників-експресіоністів. Презентацію до уроку можна завантажити у розділі "Презентації, фільми, аудіо". |
Урок познайомить учнів з відомостями про життя і творчість Василя Стефаника. Наочністю слугуватиме презентація, яку можна завантажити з розділу "Презентації, фільми, аудіо". |
Читати повний текст повісті Івана Франка "Перехресні стежки". Текст розміщено за частинами. |
Орфограми: "Правопис префіксів с-, з-", "Правопис частки не з прикметниками", "Ненаголошені а - о у корені слова", "Вживання апострофа", "Вживання Ь", "Правопис складних слів", "Правопис власних назв", "Подвоєння та подовження приголосних", "Ненаголошені е - и в корені слова", "Правопис префікса при-". Пунктограми: "Кома при відокремлених додатках", "Кома при відокремлених означеннях", "Двокрапка у безсполучниковому складному реченні", "Тире при відокремленій прикладці", "Кома між частинами складнопідрядного речення", "Кома між частинами складносурядного речення", "Кома в реченні з однорідними членами", "Відокремлення комою вставних слів". |
Орфорами: "Вживання апострофа", "Вживання Ь", "Подовження й подвоєння приголосних", "Правопис прислівників", "Правопис префіксів пре-, пере-, при-", "Ненаголошені е - и в корені слова", "Ненаголошені е - и в суфіксах слів", "Правопис префікса роз-", "Велика буква". Пунктограми: "Кома між частинами складного речення", "Тире між підметом і присудком", "Відокремлення комою вставних слів", "Кома у реченні однорідними членами", "Відокремлення прикладки тире". |