14:41 Перевірка і ведення зошитів | |
Орфографічний режим 1.Записи в зошиті виконують кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).2. Між класною й домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають). 3. Дату класної, домашньої чи контрольної роботи з мови чи літератури у 5-9 записують так: у першому рядку дату записують словами, а в другому – вид роботи (класна чи домашня), тема, вправа, яка виконується, наприклад: Перше жовтня У 10-11 класах у робочих зошитах з української мови і літератури – інше оформлення: на полях зазначають дату цифрами (01.12). Класна робота Складносурядне речення Вправа 94 У зошитах для контрольних робіт в усіх класах записується дата й тема, у межах якої виконується контрольна робота: Перше жовтня 4. Після заголовків, назв видів робіт, підпису зошита крапку не ставлять.Усна народна творчість 5. Зошити підписувати мовою, що вивчається. 6. Неправильний запис охайно перекреслюють (а не беруть у дужки чи витирають гумкою або замальовують коректором). 7. Зразок підпису зошита: Зошит для робіт з української літератури учня 8-А класу НВК «Школа-ліцей» № 1 смт Роздольне Скрипника Володимира Зошит для контрольних робіт з української літератури учениці 5-Б класу Ботанічної загальноосвітньої школи Зелінської Наталії Зошит для робіт з розвитку мовлення з української мови учня 6-В класу Київської ЗШ № 120 Дмитренка Петра Кількість і призначення учнівських зошитів
1. Кількість робочих
зошитів з української мови визначається за класами: 5-9 класи – по два
зошити;10-11 класи – по одному зошиту. 2. Для контрольних робіт з української мови і літератури в усіх класах використовують по одному зошиту. 3. Кількість робочих зошитів як з української, так і з зарубіжної літератури – по одному в кожному класі. 4. Для навчальних і контрольних видів письмових робіт використовують зошити в лінію (з позначеними полями) на 18 або 24 сторінки (у 10-11 класах зошит для навчальних робіт може бути більшим за обсягом). 5. Аналіз контрольних письмових творів і переказів, а також контрольних диктантів виконують у робочому зошиті. 6. Зошити для контрольних робіт мають зберігатися в школі протягом усього навчального року. Порядок перевірки письмових робіт 1. Зошити для навчальних класних і домашніх робіт з української мови перевіряють: у 5-6 класах – двічі на тиждень; у 7-9 класах – 2-3 рази на місяць; у 10-11 класах – двічі на місяць. 2. Зошити для навчальних класних і домашніх робіт з української та зарубіжної літератури перевіряють раз на місяць у кожному класі. 3. Оцінку за ведення зошита з української мови і літератури виставляють у кожному класі окремою колонкою в журналі раз на місяць і враховують як поточну до найближчої тематичної. 4. Виставляючи
оцінку за ведення зошита з мови чи літератури, слід ураховувати такі
критерії: наявність різних видів робіт; грамотність (якість виконання
робіт); охайність; уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог
орфографічного режиму). Виставляючи оцінку за ведення зошита з літератури, учитель обов’язково перевіряє кілька робіт із метою виставлення аргументованої, об’єктивної оцінки, але кількість цих робіт визначає на власний розсуд (не менше двох на місяць). 5. Ведення зошитів з української мови та літератури оцінюється оцінкою від 1 до 12 балів. Правила перевірки зошитів 1. Усі виправлення, помітки й записи в учнівських роботах слід виконувати ручкою з червоним чорнилом. 2. Виявлені помилки позначають так: - орфографічні, пунктуаційні та граматичні помилки на вивчені вже правила підкреслюють горизонтальною рискою або виправляють, а на полях в цьому ж рядку вказують тип помилки ( | - орфографічна, V - пунктуаційна, Г – граматична); помилки на ще не вивчені правила виправляють, перекреслюючи їх скісною рискою (/) й надписуючи потрібну літеру чи розділовий знак, але не враховують при остаточному визначенні оцінки; - зазначають лексичні (неточність у слововживанні, тавтологія, русизми (тощо), стилістичні (стильова невідповідність дібраних мовних засобів, одноманітність їх тощо) та змістові помилки (логічні – втрата послідовності викладу, неправильний поділ тексту на абзаци, фактичні – неправильно вказано дату, власну назву тощо), підкреслюють горизонтальною хвилястою рискою й на полях в цьому ж рядку вказують тип помилки (Л – лексична, С – стилістична, З – змістова). 3. За наявності у роботі більше п’яти поправок оцінка знижується на бал. 4. Дві негрубі вважають за одну помилку. | |
|
Всього коментарів: 0 | |