Головна » Статті » Кросворди з літератури » 8 клас |
Художні особливості пісеньПо горизонталі
1. До якої групи суспільно-побутової поезії належить пісня "Ой високо сонечко зіходить"? 4. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Розлилися круті бережечки": "Гей ви, хлопці, ви, добрі молодці, Гей, гей, не журіться..." 7. Художні засоби, використовувані у рядках пісні "Дунаю, Дунаю, чему смутен течеш?": "Красна дівонице, поймив би-х те, дівонько, Неровнай мі есь, лишив би-х те, миленька мі есь". 9. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Віє вітер на долину": "Ой роде ж мій милий, Розійшовся по Вкраїні, Як туманець сивий". 10. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Дунаю, Дунаю, чему смутен течеш?": "У волоській роті Стефан-воєвода".
По вертикалі
2. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Дунаю, Дунаю, чему смутен течеш?": "А що мі рече Стефан-воєвода?" 3. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Віє вітер на долину": "Нема ж цвіту білішого Над ті полуниці, Нема ж роду ріднішого, Як брат та сестриці". 5. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Ой високо сонечко зіходить": "Ой як ударив срібним списом в груди - Аж йому спис зогнувся: Ой Гавриленкол стоїть, не вступився - Обернувся, осміхнувся..." 6. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Віє вітер на долину": "Рід до роду листи пише..." 8. Художній засіб, використовуваний у рядках пісні "Дунаю, Дунаю, чему смутен течеш?": "І взяв дівоньку за білую ручку..." | |
Переглядів: 5874 | Рейтинг: 0.0/0 |