Скарга


Скарга – це документ, у якому особа (установа) вказує на порушення її прав та інтересів з боку іншої особи (установи) і пропонує вжити належних заходів для ліквідації такого порушення.
Реквізити:
1. Адресат (назва установи або посада, прізвище та ініціалт особи, яка має повноваження щодо розгляду цієї скарги).
2. Адресант (прізвище, ім’я, по-батькові у родовому відмінку, посада, при потребі домашня адреса й паспортні дані особи, яка подає скаргу).
3. Назва виду документа.
4. Текст.
5. Дата.
6. Підпис.
7. Засвідчення підпису (якщо потрібно).

Зразок

                                      Голові Євпаторійської міської
                                      Ради народних депутатів
                                      Підкостельному Р.Д.
                                      Боднар Зиновія Дмитровича,
                                      що мешкає за адресою:
                                      вул. Лепсе, 7/8, м. Євпаторія,
                                      56098
Скарга
Упродовж опалювального сезону 2002 року в моїй квартирі не працювали прилади опалювання. Температура повітря в кімнатах знижувалася до 8 - 10OС. Я неодноразово звертався до ЖЕКу-3 (начальник Сидорчук В.С.) з проханням відремонтувати чи замінити частину труб, але, крім обіцянок, нічого не зроблено. Настає новий опалювальний сезон, і знову в квартирі холодно. Прошу вас вжити заходів щодо ремонту системи опалення, а також притягнути до суворої відповідальності винних у байдужому ставленні до мешканців будинку №7 по вул. Лепсе. 15 листопада 2003 року Підпис З. Д. Боднар